27

Borde sova nu, sa för cirkös 2,5 h sen att jag skulle gå och lägga mig, juste när jag sa det dära kom jag på att jag har sett patrik 1,5. Aja bara om ni ville veta sådär. Sitter iallafall och läser en 7kt kul blogg som jag har suttit och skrattat högt åt i flera timmar, medans jag lyssnar på en låt som sööög, don't ask me why. Jag ska börja prata engelska i bloggen ? japp, jag som är såhära duktig på det, lovar att bloggen kommer bli roligare då, men nu orkar jag inte översätta allt det här på google, hehe ops.. nu vet ni min hemlighet. känner att detta bara blev ett virrvarr av konstigheter och att jag borde sova, yesbox så får det bli
godnatt blog readers 

har inga roliga bilder att bjuda på. du får nöja dig med denna väldigt tråkiga, okej den är inte tråkig rätt så söt ändå :')))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0