26

Sitter och kikar lite på andra avenyn. Tycker faktiskt det är riktigt bra, tack Freja för att du tvingade mig att se det förut nån dag ;)
Träningen gick åt skogen för mig tyckte jag. Sköt över bollen på gräsplan där det är nån meter djupsnö, kunde verkligen inte skjuta. Men imorgon är det träning igen, eller träning och träning. Vi blir fem styckna och står väl och skjuter typ hela träningen. Men kul är väl det med. På söndag är det iallafall träningsmatch ute. Askalas.
Imorgon ska jag äntligen få vara med emma ♥♥♥ Har inte varit med henne på 100 år. Sen så kanske jag ska sova hos henne med. Hihi. Nu ska jag iallafall kolla vidare på andra avenyn.
pusshej


se sicken söt liten bild jag hittade :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0