22

Har suttit och gått med i en massa helt värdelösa grupper på facebook för att jag har så tråkigt. Har ungefär bara suttit vid datorn hela kvällen och chattat, redigerat massa bilder och läst en massa bloggar. Seriöst det bästa som finns att göra. Blev iallafall ingen klippning idag. Får ta det nån annan dag. Imorgon ska jag iallafall vara med Malin, vi får se vad vi hittar på för roligt. Nu ska jag borsta tänderna och sen sova tror jag.
Vet att jag sa förut att jag inte skulle blogga någe mer men så blev det iallafall. Vet att jag har skrivit om helt värdelösa saker, men har man tråkigt så har man.
puss & godnatt


en liten bild jag gjorde för sisådär en månad sen kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0