20

Vet inte precis vad jag ska skriva. Träningen var väl helt okej. Lite ovant att vara ute, märkte också att jag har jävulskt dålig kondis. Innebandyn ger inte mycket märkte jag ;) Ska träna imorgon igen. Askalas, måste ut och springa med nån dag. Får höra med Molly när hon ska ut så får jag väl hänka på då. Nu tror jag att jag ska ta och städa rummet om jag orkar. Ser ut som värsta bombnerslaget. Inte har jag packat upp några väskor sen Åre heller. Sen tror jag mamma skulle toppa mitt hår också eftersom jag inte har klippt det på snart ett år. Vill inte gå till nån frisör för då klipper dom väl av halva håret eftersom det är så jävla slitet. Sen imorgon har jag ingen jävla aning om vad som händer. Får se. Tror inte jag skriver någe mer idag. så godnattttttt


lilla johanna får stå för bilden, men bara för att jag längtar nå enormt till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0