11

Tror dagen har varit den bästa på hela året. Solen sken och inte ett enda mål på himlen. Hur underbart som helst. Börja åka inne i åre med molly pappa line och pelle. Men det var 7kt mycket folk. Så vid lunchdags åkte vi och åt sen åkte vi i tege/duved resten av dagen. Har fått väldigt mycket fräknar av solen som är här. Gulligt.. haha. Sen ikväll har jag suttit ute i kvällssolen och löst sudoku. Har fastnat för det. Mysigt som 17 var det när man hade hunden i knät också. Vill inte åka hem imorgon om det är så här fint väder.. Men skönt som fan ska det bli ändå.
Såg ett x antal hemska vurpor idag. Tur att när jag väl ramlar så ramlar jag när jag står still så det gör inte så mycket, hehe..
Den här kvällen kanske är den sista här i åre för den här säsongen. Blev lite ledsen på ögat nu.. :'(
Men nu ska jag hämta tuggummi.
TJING ♥

låten kan vara gammal, den kan vara ny. Jag har ingen aning. Älskar den lika mycket ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0