10

Är trött som fan, vet inte varför. Känner bara för att gå ut och sätta mig i stolen och sova i solen. Har varit asbra väder idag. Har åkt lite med Line och Molly, mest borta i tege. Nu bränner det riktigt mycket på kinderna för jag har varit ute hela dagen. Tror jag ska sätta mig med molly och maja ( en liten söt tjej som bor granne med oss här uppe ) och spela kort nu. Har fått för mig att jag vill göra ljusa slingor i håret också, isånnafall blir det första gången jag färgar/tonar/slingar. Bara om ni ville veta liksom. PUSSHEJ

glad påsk förresten.


inget påskägg har jag fått idag heller. :(((






Kommentarer
Postat av: julia mårtensson

jag har gjort ljusa slingor in my har :)haha gö de du med :D

2010-04-06 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0